האיש ואני בטיול בעקבות בת מספר ארבע
האיש ואני בטיול בעקבות בת מספר ארבע

איפה אני ואיפה היא ~ שנת תשפ"ג החלומות

שלושה טרנינגים (יענו – אימוניות), ג'ינס קצר אחד וג'ינס אהוב אחר הלכו ללא שוב במכבסה של הקיבוץ במהלך תשפ"ב. האם פניי מועדות למכונת כביסה ביתית לאחר 12 שנות מגורים בקיבוץ? זו אחת ההחלטות כבדות המשקל (כי בואו, ניסיתם פעם להזיז מכונת כביסה?) העומדות בפניי השנה.

עצם המחשבה על כך, מעידה על שנה טובה שחלפה לה. שנה שהתחילה בהכרזה על יציאתי שוב לאור עם בת מספר ארבע. אתם ואתן, קוראיי רחבי הלב, הצבעתם בעיניכם הקוראות וסיימנו את השנה בוולה (יענו מִסְפּרֶת) עם טיול בעקבות הסיפור. ועל כך יהיה בלוג נפרד וראוי. כיוון שהסופרת עדיין נמצאת בליבה שם, בכרמל, וטרם הספיקותי להביא משם את מילותיי לתיאור הטוב שהיה.

כן אעדכן, שלאור הביקוש שנוצר, מיד לאחר החגים, נצא לטיול נוסף, ביום שישי, 21.10.22, בשעה 9:00 בבוקר, סטלה מאריס, חיפה. יש לכם את יום כיפור לקרוא את הספר ולהצטרף אלינו ליום מרגש.

אני קוראת את הבטחותיי לעצמי מהשנה הקודמת ורואה שדי עמדתי ביעדים; הספר ראה אור, המשכתי בהצלחה בלימודי תרבות לתואר שני, וכן הוצאתי מהאוב את ספרי על הירח אותו אני עורכת (טוב, אותו אני מנסה לשכתב) בימים אלו. אני חורקת מוח בניסיון להבין את מדע החלל ומפנימה שהדרך בספר הזה אינה ממהרת לשום מקום וכל מה שאני צריכה זה להמשיך, בכל פעם פסקה, עמוד או פרק. הוץ-הוץ כמו שאמרו בקרובים-קרובים.

כמו כן, השוותי והעליתי, יצרתי את מיזם #ספרותמקומיתקוראתלי שהגיע עד שר התרבות ואני ממשיכה בעשייה לטובת הספרות המקומית. 

סיימתי את חודש הספר באנרגיות עשייה ותנופה וציפיתי שחודשי הקיץ יתנהגו בהתאם. ביולי עוד ניסיתי להילחם במקצב הקיצי אך בתחילת אוגוסט, בעצת חבר, הרפיתי. התמסרתי לצעדים איטיים, לחוסר תנועה, לבית, למשפחה. והיה נפלא. להקשיב לעונות השנה זו החלטה שלי לשנה הקרובה. יש זמן לחפור, לשתול, להשקות וזמן לשהות, לחכות. 

התחלתי ואני ממשיכה להתמקד. להיות ברגעים. לבחור נכון לי. במעשים, במחשבות. באנשים. יש מי שיצאו מחיי, יש מי שנכנסו. החיים לא מחכים לאף אחד ובטח לא לי, האחריות היא שלי לזהות מתי כן, מתי לא. ולסלוח לעצמי כשאני מפספסת.

השנה אהבתי אותי קצת יותר. זו משימת חיים ואני עובדת עליה כמו כל משימה אחרת. ותוהה לא פעם, מה כל כך קשה בלאהוב את עצמך? הלא אתה כל עולמך. לעומת העבר שהייתי במקום בלתי מספיק, נראה לי שבתשפ"ב קיבלתי ציון עובר והשאיפה שלי בתשפ"ג היא להגיע לציון טוב. 

שלום עולמי מתחיל בלאהוב את עצמך

ואאחל לכם שנה שכזאת בה תבחרו את הטוב ביותר עבורכם

מגיע לכם!

שלכם באהבה,

                     לילי מילת

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter